Washington Post Abandons An Article About Meuller’s Creepy Cooperator

Washington Post Abandons An Article About Meuller’s Cooperator?

It’s likely you have never heard of George Nader. He isn’t exactly a household name but he has worked with the United States since George W. Bush, and possibly before. He worked for the United Arab Emirates Crown Prince Mohammed bin Zayed Al Nahyan and his primary role was to shape U.S. policies in the Middle East.

A position that Nader has held for decades also allowed him access to children around the world. Known as a ‘shadowy figure’ because most people didn’t know Nader or his work. That’s not all that was ‘shadowy’ him. Nader’s past is full of disgusting secrets.

Washington Post wrote an article about George Nader and his pedophilic past but quickly removed the article. The article detailed the many charges against Nader as well as the testimony Nader gave to SC Robert Meuller.

The testimony was in regards to a meeting Nader had with the Trump transition team. Since this story broke, the liberal media has been trying to tie Nader to Trump as an affiliate but his meeting with the Trump transition team was limited and normal for Nader’s decades-long service.  I believe that’s called damage control. Take a look.


According to The Daily Wire, In mid-March, The Washington Post published a report on their website from the Associated Press that documented the fact that a supposed cooperating witness in special counsel Robert Mueller’s investigation is a convicted pedophile. The Post has now deleted the article, without providing any sort of explanation or retraction.

The article, titled “Nader, Mueller’s latest cooperator, a convicted pedophile,” was published on March 15 and documented George Nader’s “15-year-old pedophilia conviction in Europe that has not been previously reported.”

However, at some point over the last couple of weeks, The Washington Post decided to delete the article without offering any explanation or retraction. (A digital archive can be viewed here.)

Some of the convictions explained in the Archived article:
Nader was convicted by Prague’s Municipal Court of 10 cases of sexually abusing minors and sentenced to a one-year prison term in May 2003, said Marketa Puci, the court spokeswoman. She said the crimes occurred between 1999 and 2002.

In one case, Nader requested oral sex from a 14-year-old in a room at the Hilton Hotel in Prague, Puci said. After the boy refused, Nader masturbated in front of the boy and paid him 2,000 koruna — worth about $100 today…


The verdict cites other examples of Nader providing money, jewelry, cellphones, clothes and accommodation for sexual services. The AP was able to see a copy of the verdict, which gives Nader’s birthdate as May 15, 1959. Nader was separately accused in Washington, D.C., of child pornography infractions in 1985, but those charges were later dropped. A criminal docket sheet obtained by the AP shows the same birthdate for Nader.

Perhaps Washington Post thought they were in the clear once the article had been deleted but thankfully NOTHING escapes the permanent clutches of the worldwide web.

Interesting enough, Kathy Ruemmler, a lawyer representing Nadar also served Obama according to the same article. So what made WaPo delete the article? Let us know what you think in the comments below.


Send this to a friend